Aktuality

 4.5.2018 - Demolice mostu přes Křižíkovu ulici

Negrelliho viadukt přijde začátkem května o další železniční most. Již v únoru byl úspěšně snesen ten přes ulici Prvního pluku a nyní nadešel čas také na přemostění ulice Křižíkovy.

 25.4.2018 - Přes padesát jeřábů v atriu Fakulty stavební

V rámci strategického partnerství s Fakultou stavební ČVUT jsme se stali generálním partnerem soutěže Hala roku Akademik 2018. Soutěž je určena studentům oborových vysokých škol v ČR i v zahraničí a probíhá pod záštitou děkana Fakulty stavební ČVUT v Praze prof. Ing. Jiřího Máci, CSc., a České komory autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě.

 17.4.2018 - Green Point z ptačí perspektivy

Práce na výstavbě nové administrativní budovy na  pražském Smíchově plynule pokračují.

 16.4.2018 - Rozpojený Negrelliho viadukt

Veřejnosti se na ostrově Štvanice v současné době naskýtá unikátní podívaná. Po bezmála čtyřech desetiletích zde byla narušena kontinuita Negrelliho viaduktu – čtyři jeho oblouky byly kompletně rozebrány.

 13.4.2018 - Slovenská dálnice D3 s titulem Stavba roka 2017

Dálnice D3, Žilina (Strážov) – Žilina (Brodno), jejíž součástí je i námi projektovaný a realizovaný tunel Považský Chlmec, získala na Slovensku ocenění Stavba roka 2017.

 12.4.2018 - Podívejte se na video z demolice mostu na D1

Ve čtvrtek 5. 4. jsme zahájili demolici dálničního mostu na rekonstruovaném úseku dálnice D1.

 5.4.2018 - Zahájili jsme demolici dálničního mostu

Dnes úspěšně proběhlo zahájení demolice levého dálničního mostu přes Křešické údolí poblíž Třemošnice.

 23.3.2018 - Stanice metra Skalka už je v novém

Od pondělí 12. března běží pod dohledem Dopravního podniku hl. města Prahy ve zkušebním provozu námi zmodernizovaná stanice metra Skalka.

 19.3.2018 - Betonáže v kolektoru Hlávkův most míří do finále

Už v polovině března byly na kolektoru dobetonovány všechny protiklenby (spodní část ostění na dně tunelu) a co se týče betonáží samotných kleneb, zbývá dokončit poslední úsek

 16.3.2018 - Muzeum A, zatímco jste spali...

O náročnosti rekonstrukce stanice metra Muzeum A jsme již psali. Na práci ve veřejných prostorách má tým Dušana Matějky každý den pouhé 2,5 hodiny, a to během noční výluky, která trvá od 1:00 do 3:30 ráno. Nyní vám přinášíme průběh jedné takové směny, jak proběhla v pátek 9. března: