HOCHTIEF CZ zvítězil se svou expozicí na Stavebním veletrhu Brno

19.4.2007

Admin

Prestižní soutěž AURA pro vystavovatele, kteří se zúčastní Stavebního veletrhu Brno, každoročně vyhlašují Brněnské veletrhy a výstavy. Odborná porota hodnotí přihlášené expozice a vybírá jen ty nejpoutavější. Kritériem pro hodnocení je například vzhled expozice, její funkčnost, grafické nebo celkové architektonické řešení.

V kategorii II, tedy v kategorii expozic s výstavní plochou od 51 do 100 m2, zvítězil stánek akciové společnosti HOCHTIEF CZ. Porota ocenila jeho architektonické pojetí a materiály, ze kterých byl postaven, včetně zajímavého servisu pro návštěvníky. 

Expozice akciové společnosti HOCHTIEF CZ byla pro letošní rok navržena jako patrová. V přízemí má otevřený prostor pro návštěvníky s posezením, zasedací místnost a zázemí stánku. Po jeho obvodu jsou travnaté plochy, které vytvářejí zajímavý kontrast s konstrukcí expozice. V prvním patře je takzvaná zóna dobrá nálada, koncipovaná jako obývací pokoj. Interiéry vybavené exotickým nábytkem z přírodních materiálů dotvářejí pocit příjemné, harmonické a klidné atmosféry. V prvním patře jsou ještě další dvě zasedací místnosti, které slouží mnoha jednáním zástupců společnosti s jejími partnery a návštěvníky expozice. 

Konstrukce stánku je velmi atypická – tvoří ji dřevotřískové dlaždice, vyrobené na míru. Mají rozměr 100 x 25 cm a tloušťku 5 cm. Na ně je pak upevněn pohledový beton. Autorka projektu stánku, Jana Härtlová-Dušková, ředitelka vnějších vztahů akciové společnosti HOCHTIEF CZ, chtěla mít jistotu, že expozice bude ze stavebního hlediska spolehlivá a bezpečná. Požádala proto o speciální statický posudek - má sedmdesát stran a dokládá kvalitu celé konstrukce. 

Odborná porota byla potěšena také službami, které byly na stánku poskytovány návštěvníkům. Kromě standardních tiskových materiálů a drobných dárků tu mohli ochutnat kvalitní sushi a další lahůdky japonské kuchyně. Ti, kteří se s ním nikdy nesetkali, k němu dostali odborný výklad. Vynikající kulinářský zážitek tak jen dotvářel celkovou pozitivní náladu, se kterou se tu návštěvníci setkali. 

Dodavatelem expozice byla společnost Sundrive.