Útvar Komunikace získal hned dvě prestižní ocenění v oblasti interní komunikace

Společnost HOCHTIEF CZ získala ve čtvrtek 4. září dvě prestižní ocenění v soutěži Grand Prix Institutu interní komunikace. V letošním roce byl do šesti kategorií přihlášen rekordní počet 37 prací.

O vítězích rozhodovala čtrnáctičlenná porota složená z odborníků na interní komunikaci. Za společnost HOCHTIEF CZ jsme přihlásili dva projekty, a to brožuru vydanou u příležitosti vyhlášení Nejlepšího zaměstnance roku 2014 do kategorie Nápad a novou strategii interní komunikace s názvem „Kdo je tady ředitel? Změna nastavení z modelu: Jedno téma – tři šéfové na jeden šéf – hodně témat.“ do kategorie Strategie. Zatímco brožura byla oceněna prvním místem, strategie získala stříbrnou medaili.

Výsledky v kategorii Nápad:

1) místo   Brožura Ocenění nejlepších zaměstnanců HOCHTIEF CZ za rok 2014, HOCHTIEF CZ

2) místo   Videoseriál Můj stroj, ŠKODA AUTO

3) místo   Firemní hodnoty: prožitky, nejen slova, Home Credit

 

Výsledky v kategorii Strategie:

1) místo   Bezpečnostní kampaň 2015 v OKD, OKD

2) místo   Kdo je tady ředitel? Změna nastavení z modelu: Jedno téma – tři šéfové na jeden šéf – hodně témat, HOCHTIEF CZ

3) místo   Akvizice společnosti Spar, Ahold

Více info na